هفت دقیقه

مرجع سخنرانی کوتاه

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانلود سخنرانی استاد دانشمند

دانلود سخنرانی استاد دانشمند

صفحه اختصاصی دانلود سخنرانی استاد دانشمند – زندگی نامه کوتاه: مهدی دانشمند متولد 1347 در شهر اصفهان است. 12 سالش بود که دبیر دینی مدرسه او را به طلبه شدن تشویق کرد. و امروز یکی از مشهور ترین خطبای ایران است. ایشان یکی از تاثیر گذار ترین و دلنشین ترین سخنرانی های مذهبی را ارائه می دهد و طرفداران پرشوری از تمام اقشار دارد.

از جمله اساتید ایشان می توان به آیت الله حاج آقا حسن امامی اشاره کرد. یکی از مشهور ترین کلیپ های پخش شده از ایشان کلیپ معروف “زنده باد خروس” است. شهرت این کلیپ به دوران بلوتوث بر می گردد و در زمینه ترویج حیا بسیار موفق عمل کرد. این صفحه به صورت اختصاصی برای دانلود سخنرانی استاد دانشمند ایجاد شده است.

صفحه اختصاصی سخنرانی های استاد دانشمند

Danesh-4

رفتار اهل بیت (ع) با دشمنان درجه یک

اگر تاریخ را درباره مروان ابن حکم بخوانید می فهمید باید مثل حرمله وقتی نامش را می شنوید رگ های گردن تان از شدت عصبانیت متورم بشود! اما می دانید اهل بیت علیهم السلام با او چگونه برخورد کردند؟
دانلود سخنرانی دانشمند

هالو نباش!

خدا رحمت کند، استاد ما می گفت: کسی که عارف واقعی باشه، مثل ماهی میمونه. لیزه، نمی تونی بگیریش. نمی تونی ازش حرف بگیری. چون اولین درس عرفان اینه: هرکه را اسرار حق آموختند، مهر کردند و دهانش دوختند.
دانلود سخنرانی دانشمند

قیامت را آخوند ها از خودشان در آوردند؟

بعضی ها می گویند این قیامت را آخوند ها از خودشان در آوردند! امام رضا علیه السلام در حدیثی پاسخ این عده را می دهد و می فرماید حتی اگر قیامت وجود نداشته باشد، ما ضرر نمی کنیم! اما چگونه؟
دانلود سخنرانی دانشمند

گدایی از اهل بیت (ع) ممنوع!

گدایی اهل بیت علیهم السلام یک اصطلاح رایج میان سخنرانان، مداحان و شعرا بوده و هست. اما گدایی اصطلاح خوبی نیست. اگر دستت را تا آرنج عسل بگیری و داخل دهان گدا ببری، بازهم طلبکار است. گدا نباش!