هفت دقیقه

مرجع سخنرانی کوتاه

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

دانلود سخنرانی استاد حیدری کاشانی

صفحه اختصاصی دانلود سخنرانی استاد حیدری کاشانی. زندگی نامه کوتاه: محمد باقر حیدری کاشانی در سال 1354 در شهر راوند کاشان متولد شد. شروع علم آموزش ایشان با شاگردی پدرش بود. پدر ایشان شیخ علی حیدری کاشانی بود که از شاگردان آیت الله العظمی بروجردی (ره) و حضرت امام خمینی (ره) بود.

ایشان از اساتیدی همچون آیات عظام: بهجت، مصباح یزدی، فاضل لنکرانی، مشکینی، مکارم شیرازی، میرباقری بهره جسته است. پژوهش و نگارش کتاب از دیگر فعالیت های ایشان است و از آثار ایشان می توان به سلوک مهدوی‌، خانواده و تربیت مهدوی، بازار و فرهنگ انتظار‌، برکت‌یابی شغلی‌، آینه در آینه جلال در جمال اشاره کرد.

ایشان در سال 1384 کانون مهدویت طلیعه ظهور را تاسیس کرد. این کانون به طور تخصصی در حوزه مهدویت در ایران و سایر نقاط جهان فعالیت می کند. این صفحه به طور اختصاصی برای دانلود سخنرانی های استاد حیدری کاشانی ایجاد شده است.

صفحه اختصاصی سخنرانی های استاد حیدری کاشانی

دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

پرتکرار ترین دعای قنوت امام علی(ع)

برای بچه شیعه یک گنجینه خیلی با ارزش است که به او بگویند بیشترین دعای قنوت مولایت امیرالمومنین چه بوده است. آیه 74 سوره فرقان بسیار کوتاه است و حفظ کردن آن آسان.
دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

آرامش ذاکرانه

یک حدیث فرا طلایی از امام صادق علیه السلام داریم که چهار ذکر قرآنی را برای شرایط مختلف بحرانی زندگی توصیه می کند، با این حدیث می توان به آرامش ذاکرانه در دل بحران ها رسید.
دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

به دنیا آمدیم تا محبوب خدا باشیم

در میان آیاتی که به بیان ویژگی های یاران برگزیده امام زمان ارواحنا فداه می پردازد آیه 54 سوره مائده خصوصیات بسیار ویژه ای دارد که هرچه در مورد آن صحبت کنیم بازهم کم است.
دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

اهدنا الصراط المستقیم

از بزرگی پرسیدند شیطان کجاست؟ گفت قطعا جایی اطراف صراط مستقیم، ولایت باطن صراط مستقیم است و شیطان دور و بر کسانی می گردد که اهل ولایت اند.
دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

عجله، همیشه هم کار شیطان نیست

وقتی خداوند در سوره مؤمنون ویژگی های مومنان حقیقی را نام می برد، چهاردهمین و آخرین ویژگی را سرعت و سبقت در بندگی ذکر می کند. یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در تقرب الهی همین است.
دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

وقتی امت های جهادگر کم می آورند

امت حضرت موسی علیه السلام در سه امتحان و فتنه الهی موفق شدند و با جهاد عبور کردند اما در فتنه چهارم کم آوردند، فتنه چهارم چه بود؟ نفوذ فرهنگی
دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

تنها 24 ساعت تا کفر فاصله داریم!

تنها ده روز تاخیر حضرت موسی علیه السلام باعث شد هفتاد هزار نفر بر سامری سجده کنند، روایت می گوید آخرالزمان شرایط سخت تری دارد. تنها یک صبح تا شب زمان لازم است تا عده ای کافر شوند و آماده شمشیر زدن در سپاه شیطان.
1 2 3