هفت دقیقه

مرجع سخنرانی کوتاه

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

دانلود سخنرانی استاد حیدری کاشانی

صفحه اختصاصی دانلود سخنرانی استاد حیدری کاشانی. زندگی نامه کوتاه: محمد باقر حیدری کاشانی در سال 1354 در شهر راوند کاشان متولد شد. شروع علم آموزش ایشان با شاگردی پدرش بود. پدر ایشان شیخ علی حیدری کاشانی بود که از شاگردان آیت الله العظمی بروجردی (ره) و حضرت امام خمینی (ره) بود.

ایشان از اساتیدی همچون آیات عظام: بهجت، مصباح یزدی، فاضل لنکرانی، مشکینی، مکارم شیرازی، میرباقری بهره جسته است. پژوهش و نگارش کتاب از دیگر فعالیت های ایشان است و از آثار ایشان می توان به سلوک مهدوی‌، خانواده و تربیت مهدوی، بازار و فرهنگ انتظار‌، برکت‌یابی شغلی‌، آینه در آینه جلال در جمال اشاره کرد.

ایشان در سال 1384 کانون مهدویت طلیعه ظهور را تاسیس کرد. این کانون به طور تخصصی در حوزه مهدویت در ایران و سایر نقاط جهان فعالیت می کند. این صفحه به طور اختصاصی برای دانلود سخنرانی های استاد حیدری کاشانی ایجاد شده است.

صفحه اختصاصی سخنرانی های استاد حیدری کاشانی

دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

معجزه ذکر بسم الله

حضرت زهرا سلام الله علیها یک حرز دارند که نامش بسم الله است، ایشان این حرز را به حضرت سلمان آموختند. حضرت سلمان می گوید آن حرز را به بیش از هزار مریض آموختم و آنها شفا پیدا کردند.
دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

عمر بی نهایت انسان ها

خداوند متعال با دمیدن روح در وجود ما انسان ها ابدیت را به ما اهدا کرده است. این الفبای عرفان است. سعه صدر، دور اندیشی و برنامه ریزی برای زندگی ابدی ویژگی اولیاء خداست.
دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

آثار شکر نعمت ولایت

بعضی از حیوانات نام برده شده در قرآن، مامور نزول عذاب بر سر امت هایی بودند که کفران نعمت می کردند. آنها از رهبران رحمانی خود پیروی نمی کردند. کفران بزرگترین نعمت خداوند یعنی ولایت، عقاب سنگینی به دنبال دارد.
دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

وقتی شیطان ضجه می زند

در روایت آمده است هرکس در اوان جوانی ازدواج کند شیطانش ضجه می زند و فریاد سر می دهد که ای وای ای وای، دو سوم دینش را از دسترس من خارج کرد و در امان نگه داشت.
دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

مثل گل آفتابگرادن

در زمان غیبت علمای ربانی واجد شرایط و در صدر آنها ولی فقیه دین شناسِ دین گرا که حد نساب ملاک های قرآن و عترت را برای رهبری امت داراست می شود حجت امام زمان (عج). این عقیده کلامی شیعه است.
دانلود سخنرانی حیدری کاشانی

نقشه گنج،نقشه خوان می خواهد

نقشه های گنج را به صورت واضح که هرکس و ناکسی متوجه بشود نمی نویسند. نقشه گنج سعادت دنیا و آخرت یعنی قرآن هم به صورت رمزی نوشته شده است. اگر ائمه علیهم السلام نباشند، کتاب الله به تنهایی قابل رمز گشایی نیست.
1 2 3