هفت دقیقه

مرجع سخنرانی کوتاه

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور

صفحه اختصاصی دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور. زندگی نامه کوتاه استاد رائفی پور: علی اکبر رائفی پور متولد 8 اردیبهشت 1363 در شهر مقدس مشهد می باشد. وی یکی از پر طرفدار ترین سخنرانان ایران می باشد. فارغ التحصیل رشته حسابداری است و دروس حوزوی را نیز فراگرفته است. ایشان بنیانگذار موسسه مصاف بوده و هم اکنون مدیر این مجموعه بزرگ می باشد.

سخنرانی های رائفی پور همیشه جزء کاربردی ترین و البته جنجالی ترین سخنرانی های منتشر شده در فضای مجازی می باشد. یکی از فعالیت های پررنگ او و موسسه اش، ایجاد طوفان های توئیتری در مناسبت های ملی مذهبی است.

صفحه اختصاصی سخنرانی های استاد رائفی پور

دانلود سخنرانی رائفی پور

هرچه جلو می رویم، بلا بیشتر می شود!

بشر در عصر غیبت ادعا کرده است می تواند با عقل خود کارهایش را جلو ببرد اما به تدریج در حال پی بردن به اشتباه خود است و به زودی متوجه نیاز شدید بشریت به منجی خواهد شد، در آخرالزمان هرچه جلو میرویم بلا بیشتر می شود!
دانلود سخنرانی رائفی پور

چرا رهبری با گرانی بنزین موافقت کرد؟

داستان موافقت رهبر انقلاب با سران سه قوه در مسئله گرانی بنزین چه بود؟ یک شورا متشکل از 3 عضو قوه قضائیه 4 عضو مجلس و 8 عضو دولت از طرف رهبری مسئول رسیدگی به مسئله اقتصاده شده اند.
دانلود سخنرانی رائفی پور

رابطه اربعین و ظهور

زمانی که حضرت قائم(عج) ظهور می‌کنند، کنار کعبه می ایستند و با پنج ندا خود را معرفی می کنند، جالب اینجاست سه ندا از آن پنج تا در مورد امام حسین (ع) است. این یعنی هنگام ظهور مردم امام حسین (ع) را می شناسند.
دانلود سخنرانی رائفی پور

گلدان انقلاب تقویت نیاز دارد

جمهوری اسلامی گلدان انقلاب اسلامی است، امروز انقلاب اسلامی آنقدر بزرگ شده است که گلدان قوی تری نیاز دارد، باید مراقب ترک های گلدان باشیم!
دانلود سخنرانی رائفی پور

دست پنهان امام زمان (عج)

اینکه جمهوری اسلامی 40 سال دوام آورده است، مهمترین دلیل وجود امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است، جنگ ها و تحریم های جهانی از خارج و جاسوس ها و خائن ها از داخل، چه کسی ما را نگه داشته است؟
دانلود سخنرانی رائفی پور

تفاوت پراید، پوشک و موشک

موشک اخیری که سپاه با آن اتاق جلسات داعش را منهدم کرد، 7 ماخ یعنی 2/5 کیلومتر در ثانیه سرعت داشت. این موشک با این سرعت نقطه زن هم بود! تفاوت این موشک با پراید در چیست؟
1 2 3