هفت دقیقه

مرجع سخنرانی کوتاه

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانلود سخنرانی رحیم پور ازغدی

دانلود سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی

صفحه اختصاصی دانلود سخنرانی های استاد رحیم پور ازغدی – زندگی نامه کوتاه: حسن رحیم پور ازغدی متولد 1343 در شهر مقدس مشهد می باشد. وی یکی از مشهور ترین نظریه پردازان و پژوهشگران انقلاب اسلامی است. تحصیلات حوزوی دارد و دارای درجه اجتهاد است.

دو برادر او شهید شده اند و خود او نیز جانباز است. سخنرانی های ایشان در دانشگاه ها یکی از تاثیر گذار ترین و پر مخاطب ترین جلسات دانشگاهی است. وی یکی از قدیمی ترین اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی است. استاد ازغدی یک مرتبه ترور نافرجام را تجربه کرده است.

از ایشان بیش از 20 عنوان کتاب و مقاله علمی چاپ شده است که از جمله آنها می توان به حسین (ع) عقل سرخ، علی (ع) شهر بی امان، مهدی (ع) ده انقلاب در یک انقلاب، محمد (ص) پیامبری برای همیشه اشاره کرد. این صفحه به طور اختصاصی برای دانلود سخنرانی های استاد رحیم پور ازغدی ایجاد شده است.

صفحه اختصاصی سخنرانی های استاد رحیم پور ازغدی

دانلود سخنرانی رحیم پور ازغدی

شیعه از منظر امام رضا علیه السلام

شخصی نزد امام رضا علیه السلام گفت ما از شیعیان شما هستیم. امام فرمودند آیا می خواهی برایت شیعه را تعریف کنم؟ شیعه کسی است که برای رفع مشکلات مردم حرص بخورد، شیعه کسی است...
دانلود سخنرانی رحیم پور ازغدی

چرا فلسطین!؟

مسلمین در نقاط مختلف مثل پاکستان و هند می پرسند چرا فقط از فلسطین حمایت می کنید؟ مگر ما مسلمان نیستیم. در جواب آنها می گوییم شما هم برادران ما هستید اما امروز هیچ نقطه ای در جهان اسلام مثل فلسطین نیست.
دانلود سخنرانی رحیم پور ازغدی

دختر بازی اسلامی

حجاب ظاهر دارد و باطن، ظاهرش پوشش بدن است، باطن آن حیا است. می گوید خواهر! قرار ما بین الحرمین فکر می کند اگر در مکان مذهبی قرار بگذارد بی حیایی نیست.
دانلود سخنرانی رحیم پور ازغدی

ملت هایی که سواری می دهند

آگاهی بدون خودآگاهی بدرد نمی خورد، اینکه یک ملت خودش را در آینه ببیند و متوجه ظرفیت های خود بشود بسیار مهم است، غرب زدگی یعنی بی ایمان بودن به توانایی های داخلی و سواری دادن به دشمن.
1 2