هفت دقیقه

مرجع سخنرانی کوتاه

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانلود سخنرانی استاد فاطمی نیا

دانلود سخنرانی استاد فاطمی نیا

صفحه اختصاصی دانلود سخنرانی استاد فاطمی نیا. زندگی نامه کوتاه: سید عبدالله فاطمی نیا متولد 1325 در شهر تبریز می باشد. پدرش سید اسماعیل که از علمای معروف عرفان از همان کودکی او را اخلاق و عرفان آموخت.

از جمله اساتید عرفانی ایشان می توان به آیات عظام حسن مصطفوی، سید رضا بهاء الدینی، محمد تقی بهجت، علامه طباطبایی و علامه جعفری اشاره کرد.

ایشان خطیب، استاد اخلاق، مورخ اسلامی و کتاب شناس است و از جمله تالیفات او می توان به نکته ها از گفته ها، فرهنگ انتظار، فرجام عشق، یک نکته از هزاران، ارمغان غدیر، شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره، نغمه عاشقی اشاره کرد. این صفحه به طور اختصاصی برای دانلود سخنرانی استاد فاطمی نیا ایجاد شده است.

صفحه اختصاصی سخنرانی های استاد فاطمی نیا

دانلود سخنرانی فاطمی نیا

توبه های بدرد نخور

مثلا می گوید آخ با خانم بد صحبت کردم، اگر ناراحت بشود و امروز شام درست نکند چیکار کنم؟ چه خوبه دیگه باهاش خوب صحبت کنم، این پشیمانی اسمش توبه نیست، توبه باید پشیمانی خدایی داشته باشد.
دانلود سخنرانی فاطمی نیا

ماجرای جوان قصاب و امام زمان (عج)

مگس ها بلند می شوند و دوباره بر می گردند، مرد پیش خودش گفت برای ارتباط با امام زمان باید به قصابی بروم؟ مردد شد، قصاب از داخل مغازه صدایش زد، گفت مردد نشو، بیا داخل
دانلود سخنرانی فاطمی نیا

وقتی تقوا بی ارزش می شود

امیرالمؤمنین علیه السلام در نهج البلاغه صفتی را یاد می کند که اگر کسی آنرا نداشته باشد تقوای بدرد بخور نخواهد داشت، اما آن صفت چیست؟
دانلود سخنرانی فاطمی نیا

جانشین خدا در ادای رسالت

بگذارید اینبار مدح پیامبر صلی الله علیه و آله را از زبان امیرالمومنین علیه السلام بشنویم، حضرت در یکی از خطبه هایشان در وصف پیامبر می فرماید: و خداوند او را قائم مقام خود در ادای رسالت قرار داد.
دانلود سخنرانی فاطمی نیا

وحشتناک ترین تنهایی

حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام در خطبه 114 نهج البلاغه می فرمایند هیچ تنهایی وحشتناک تر از عُجب نیست. اما از چه جهت وحشتناک تر است و آیا از تکبر هم بدتر است؟
دانلود سخنرانی فاطمی نیا

عبادت را برای خود تلخ نکنید

امیرالمومنین علیه السلام در حکمت 438 نهج البلاغه می فرماید کمی که ادامه دار داشته باشد بهتر از زیادی است که از آن خسته می شوید، نباید عبادت را برای خود تلخ کنیم، بارها گفتیم اسلام دین کیفیت است نه کمیت.
سخنرانی مذهبی کوتاه

ایاک نعبد و ایاک نستعین

سید بحرالعلوم(ره) در ابیاتی می گوید وقتی می گویی ایاک نعبد و ایاک نستعین مواظب باش دروغ نگویی، انسان باید در هر نمازی در مورد زندگی اش تجدید نظر کند، آیا واقعا فقط خدا را می پرستم؟ آیا واقعا فقط از خدا یاری می جویم؟
1 2 3