هفت دقیقه

مرجع سخنرانی کوتاه

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانلود سخنرانی استاد فاطمی نیا

دانلود سخنرانی استاد فاطمی نیا

صفحه اختصاصی دانلود سخنرانی استاد فاطمی نیا. زندگی نامه کوتاه: سید عبدالله فاطمی نیا متولد 1325 در شهر تبریز می باشد. پدرش سید اسماعیل که از علمای معروف عرفان از همان کودکی او را اخلاق و عرفان آموخت.

از جمله اساتید عرفانی ایشان می توان به آیات عظام حسن مصطفوی، سید رضا بهاء الدینی، محمد تقی بهجت، علامه طباطبایی و علامه جعفری اشاره کرد.

ایشان خطیب، استاد اخلاق، مورخ اسلامی و کتاب شناس است و از جمله تالیفات او می توان به نکته ها از گفته ها، فرهنگ انتظار، فرجام عشق، یک نکته از هزاران، ارمغان غدیر، شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره، نغمه عاشقی اشاره کرد. این صفحه به طور اختصاصی برای دانلود سخنرانی استاد فاطمی نیا ایجاد شده است.

صفحه اختصاصی سخنرانی های استاد فاطمی نیا

دانلود سخنرانی فاطمی نیا

با تقوا به حاجات خود برسید

امیرالمومنین علی علیه السلام در نهج البلاغه می فرمایند تقوا را امیر همه امور خود و شفیعی برای رسیدن به حاجات خود قرار دهید.
دانلود سخنرانی فاطمی نیا

خسارت تاخیر خودشناسی

امیرالمؤمنین علی علیه السلام می فرماید: دانشمند کسی است که قدر خود را بشناسد. گاهی انسان توانایی خود را نمی شناسد یا به اشتباه فکر می کند آنرا از دست داده است. نباید زود نا امید شد. در مورد قوای نفس بیشتر تحقیق کنید.
دانلود سخنرانی فاطمی نیا

وقتی عمل شبهه ناک واجب می شود

بعضی از علماء گفته اند اطاعت از پدر و مادر حتی در اعمال شبهه ناک هم واجب است، مثلا نمی دانی فلان فامیل اهل خمس و زکات هست یا نه، وقتی پدر و مادر امر کنند که در مهمانی اش شرکت کن، نباید مخالفت کنی.
دانلود سخنرانی فاطمی نیا

قبل از مرگ به آرزو هایت برس

امیرالمومنین علیه السلام در خطبه 28 نهج البلاغه می فرماید: آگاه باشید که در روزگار آرزو ها هستید و پس از آن مرگ فرا می رسد. هرکس در همین مهلتی که دارد کار مفیدی انجام دهد بهره مند می شود و مرگ به او ضرر نمی رساند.
دانلود سخنرانی فاطمی نیا

نشانه های عقل کامل

امام کاظم علیه السلام خطاب به یکی از یارانش می فرماید امیرالمومنین علیه السلام مدام می فرمود که خداوند پرستیده نشده است به چیزی که شریف تر و با فضیلت تر از عقل باشد.
1 2 3