هفت دقیقه

مرجع سخنرانی کوتاه

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور

صفحه اختصاصی دانلود سخنرانی های استاد رائفی پور. زندگی نامه کوتاه استاد رائفی پور: علی اکبر رائفی پور متولد 8 اردیبهشت 1363 در شهر مقدس مشهد می باشد. وی یکی از پر طرفدار ترین سخنرانان ایران می باشد. فارغ التحصیل رشته حسابداری است و دروس حوزوی را نیز فراگرفته است. ایشان بنیانگذار موسسه مصاف بوده و هم اکنون مدیر این مجموعه بزرگ می باشد.

سخنرانی های رائفی پور همیشه جزء کاربردی ترین و البته جنجالی ترین سخنرانی های منتشر شده در فضای مجازی می باشد. یکی از فعالیت های پررنگ او و موسسه اش، ایجاد طوفان های توئیتری در مناسبت های ملی مذهبی است.

صفحه اختصاصی سخنرانی های استاد رائفی پور

Raefipoor-43

نابودی اسرائیل سرعت گرفته است

عملیات طوفان الاقصی یک اتفاق بی سابقه بود، اسرائیل به هیچ وجه آن رژیم سابق نخواهد شد. نابودی اسرائیل سرعت گرفته است و ان شاء الله شما آنرا خواهید دید.
Raefipoor-42

برادر شهیدی که جاسوس بود!

اینکه کسی به جرم جاسوسی دستگیر شود و جرمش ثابت بشود اما اعدام نشود فاجعه است. این یعنی حاشیه امن برای جواسیس. سرویس ها به نیرو های خود می گویند بروید اگر هم دستگیر شدید مبادله می شوید نه اعدام.
دانلود سخنرانی رائفی پور

امنیت، شرط ظهور

صبح جمعه به غیر از دعای ندبه یک زیارت مخصوص برای امام زمان (عج) می خوانیم، یکی از صفاتی که برای حضرت در این دعا گفته می شود، المهذب الخائف است، یعنی کسی که ترس از کشته شدنش وجود دارد.
دانلود سخنرانی رائفی پور

آمار وحشتناک تجاوز در سینما

از خواب بیدار می شوی می بینی 300 نفر در سینما به هم تجاوز کردن، دوباره میخوابی پا میشی آمار میشه 800 نفر، چرا قبح این مسائل را می شکنند؟ سلبریتی های دوزاری مملکت را به گند کشیدند!
دانلود سخنرانی رائفی پور

تحلیلی بر جنگ روسیه و اوکراین

بعد از اتحاد آلمان شرقی و غربی، آمریکا و اروپا با روسیه توافق نامه ای امضا کردند که ناتو یک اینچ به سمت روسیه نخواهد آمد، اما این توافق نامه بارها نقض شد تا رسید به مرز روسیه یعنی اوکراین.
دانلود سخنرانی رائفی پور

اولویت دولت سازی بر فرهنگ سازی

از امام صادق علیه السلام روایتی نقل شده است با این مضمون که خداوند حیا نمی کند از اینکه امتی که دور امام ظالم جمع شده اند را عذاب کند، هرچند میان آن جامعه نماز شب خوان وجود داشته باشد.
دانلود سخنرانی رائفی پور

رای ندهید، بدبخت بمانید!

من روی سخنم با شهرستانی ها است، روی سخنم با قشر متوسط و آسیب دیده است، جریان لیبرال شما را بیشعور می دانند، شهروند درجه سه می دانند، اگر می خواهید بدبخت بمانید، در انتخابات رای ندهید!
1 2 3